"Skąd wziął się strach" ma już melodię

Podczas kursu metodycznego "Dżungla" został ogłoszony konkurs na stworzenie melodii dla piosenki "Skąd wziął się strach". Zwycięska melodia autorstwa Bartka Ganczarskiego została dodana do działu śpiewnik, razem z akordami do gry na gitarze i jest dostępna [TUTAJ]. Jakość nagrania niestety średnia.
Bartek otrzymuje pamiątkowe gadżety Czasu Nowej Gwary, a przede wszystkim zyskuje nieśmiertelność jako autor melodii ponieważ jego nazwisko lub inicjały po wsze czasy będą znajdować się we wszelkich publikacjach tej piosenki :)
Wkrótce kolejne konkursy!

14 komentarzy:

  1. Bardzo przypomina mi stylistyką wykonania Jacka Kaczmarskiego :) Niezłe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi to w ogóle nie przypomina Jacka Kaczmarskiego.Co innego mi to przypomina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po namowach mojego kumpla zdecydowałem że na pewno skorzystam z bardzo profesjonalnej firmy Deratyzator w Warszawie .Ta firma każde swoje zlecenie traktuje tak samo i wykonuje bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę szkoda że dopiero dzisiaj wszedłem na ten blog. Trochę tego żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na tym blogu jestem od bardzo dawna i czytam każdy artykuł bardzo dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://natural.pl/27 grudnia 2020 09:24

    Jestem pewny na 100 procent że ktoś z was zainteresuje się sklepem Natural Pharmaceuticals http://natural.pl/ . W tym sklepie od bardzo dawna kupuje suplementy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tym blogu przeczytałem już bardzo dużo ciekawych artykułów. Na tym blogu zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy artykuł. Na pewno zostanę i zapoznam się z resztą artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dostałem bardzo duże odszkodowanie bo skorzystałem z 514 455 736 .Z tej oferty naprawdę warto skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię jeździć rowerem. Chętnie bym pojeździł w zimie. Jaki rower na zimę najlepszy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam rowery niemieckiej marki Focus!

    OdpowiedzUsuń